Hos bella och bakar!

Hej allihopa!
Nu sitter jag hära hos Bella och vi har nu, ett tag jobbat på våra macarones. Jag tror dom blir jätte goda och dessutom så är dom rosa och fina också. Gör ju de hela bara bättre!
Jag tog en promenad hit tillsammans med Matilda, kan säga att det var hur skönt som helst med en promenad och jag behövde verkligen frisk luft också.
Ikväll ska jag försöka göra en tidig kväll, hade tänkt gå och lägga mig ganska direkt jag kommer hem faktiskt för jag är hur trött som helst redan nu och gäspar som mest hela tiden.
Ikväll har ajg ju sängen för mig själv också eftersom att Johannes jobbar natt, vilket faktiskt inte är sådär jätte trevligt eftersom att jag hatar att sova själv!
Matilda sitter i köket och läser en tidning just nu, jag sitter vid datorn och Bella är nere på tio till tolv och köper glass till våra bär som vi också ska äta sen. Tala om flåttig Måndag!
Nu ska jag minsann låta bli datorn .
Kyligt på vägen hit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0