Johannes är hemma igen!:)

NU har jag äntligen fått hämta hem mitt hjärta igen, gu så skönt det känns!
Har varit och handlat hem en massa till han eftersom att han inte kan äta vanlig mat som man tuggar utan måste äta flytande i nån vecka framöver. Jag har därför handlat saftsoppa, nyponsoppa, blåbärssoppa, juice, te, coca cola, champis. Sedan så ville han även att jag skulle köpa hem sugrör så det gjorde jag också eftersom att han just nu inte får öppna munnen. Olika soppor har vi också hemma så han bör klara sig ett tag framöver iallafall. Stackarn!
Han ligger och vilar nu eftersom att han har vaknat flera gången och sovit dåligt inatt vilket även jag har gjort. Saknade han så otroligt mycket igår och var så orolig så jag somnade inte förens vid 5 imorse trots att jag var jätte trött redan vid 23 tiden kvällen innan.
Idag har jag ju iallafall hunnit hämta hem Johannes då som sagt, varit och handlat, ringt till arbetsförmedlingen och nu är jag så trött så jag ska lägga mig i soffan och kolla tv och bara slappa- kommer att bli skönt!

Kolla föresten så långt hår jag har fått. Det växer så det knakar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0