Mys på hög nivå!

Precis ätit kyckling och potatissallad till middag, Johannes är inte mycket för potatissallad och det är tydligen någonting som han enligt sig själv bara tycker om ibland så därför passade jag på medans han fick äta minestronesoppa med lite extra spaghetti i när han faktiskt har fått börja tugga lite försiktigt nu.
Samtidigt som vi åt i soffan som vi för det mesta gör så kollade vi på wipeout med tända ljus på rumsbordet. Mys på hög nivå!
Efter det har jag även hunnit ta mig en dusch, rakat mina ben inför imorgon när jag och några till tjejer ska bada hos Bella och har nu ansiktsmask i ansiktet plus hårinpackning i håret och kollar på get smart som just nu går på tv 3.
Johannes tycker att jag ser aningen läskig ut just nu men det gör ingenting. Det är så otroligt uppfriskande att ha ansiktsmask lite då och då och hårinpackning 2-3 gånger per vecka är för mig en självklarhet för att håret ska bli så lent och fint som möjligt.
Kom ju på mig med att jag egentligen hade velat färga mitt hår idag också.. Men det var ju lite väl sent påkommet så det får se hur ofärgat som det själv vill imorgon för utväxten syns ju faktiskt som mest när håret är blött. Tyvärr! 
Nåjaa, Färga ögonfransar och ögonbryn ska jag iallafall göra efter att jag tvättat ut hårinpackningen åde!:)
Hade egentligen bara tänkt slänga in några bilder från hur mysigt vi haft/har i våran lägenhet ikväll men det blev ju faktiskt några rader skrivna också. Inte gör det något! Jag längtar till imorgon, men nu blir det att kolla tv med mitt hjärta!
Ha det fint. :)



Kommentarer
Matilda

Hej Sandra! Vars är erat bord ifrån? Det ser grymt ut! :D

2012-02-22 @ 19:48:10
Sandra

Om du menar rumsbordet så är det från Mio!:D Och på tal om det där du skrev om jobb. Vars jobbar du någonstans?:)

2012-02-22 @ 20:35:17
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
Matilda

Jag jobbar mitt inne i stan som pers.ass. Viljan heter det :)

2012-02-23 @ 12:16:32
Sandra

Jaaha okej!:) Men det lät ju inte så fel. Rätt läge också och allt!:) Kanske man ska söka det då, hur ska man gå till väga? Har dom någopnting ute på internet där man kan söka eller ska man gå dit?:)

2012-02-23 @ 12:42:20
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
Anonym

Man ringer Piteå kommun å pratar med antingen ngn av cheferna på stöd och omsorg eller så ngn av bemanningsassistenterna :) Å då säger dom där de kan behövas folk å så, åsså får du gå intro :D Är man inte utbildad så får man tyvärr inte ngn 'fast jobb' men sommarjobb å som vikarie är ju grymt bra att börja med så man får se om man vill hålla på med det :D

2012-02-23 @ 13:10:20
Sandra

Aaaha okeej! Tack för tipset, det lät ju inte helt fel!:) Jag får kolla upp det dära då. :) Det är ju alltid en bra början med sommarjobb så man får känna på de litegrann. :)

2012-02-23 @ 15:05:59
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0