Natt uppdatering!

Bokat tvättid till på Söndag, då är den ungefär två veckor sedan sist vi tvättade och då, om man håller två veckor mellan varje tvättid så blir det ju aldrig överdrivet mycket. Dessutom så ska Johannes opereras på Måndag och då vill man ju gärna ha gjort bort all tvätt och all städning.
På tal om städning så städar jag faktiskt just precis nu, det börjar se ok här inne igen men det var faktiskt inte så överdrivet stökigt eftersom att det inte ens var en vecka sen jag städade sist. Men det blir ju finare iallafall och jag gillar att ha det fint.
Snart ska jag lägga mig och sova, det skulle ju bli en tidig kväll ikväll men vi såg ju vad som hände med det.
Ahja, jag säger väl godnatt nu då så får ni ha en fin kväll allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0