okej..

Hej allihopaaa!
Nu är klockan helt plötsligt halv 10? vad hände med tiden idag, den bara försvann!
Jag har nyss ätit middag iallafall tillsammans med Johannes.. Vi har gjort hemmagjord pizza idag och det är verkligen mättande. Jag orkade inte ens 1/3 del av den. haha! Men god blev den.
Nu ska jag hoppa i duschen hade jag tänkt för jag har nämligen varit ute och gått i över en timme idag, det blev närmare milen igen och skönt var det men lite väl varmt kanske.
Efter att jag duschat så blir det att lägga sig i soffan och kolla big brother och bara ta det lugnt. Imorgon kanske vi ska fara ut med skotern och på Fredag åker jag, mamma, pappa och Linda till Ikea! Wiiiho. :)


Kommentarer
Joanna

Okej, Ska sälja min så finns den kvar då det är dags för dig kan du ju köpa den ;-) heh

2012-02-29 @ 21:52:10
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Joanna

Yepp : ) 50.000 ska vi sälja den för : )

2012-02-29 @ 22:56:43
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Anonym

Ååååh, Ikea! Kanske jag får beställa med en grej när du väl ska dit? flört

2012-02-29 @ 23:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0