problem i det grövaste!

Hej allihopa!
Jag har kommit hem från stan för ett tag sedan efter att ha suttit på nodo tillsammans med Matilda.
Vi gick även förbi Village och kollade litegrann och dom har ju så underbara saker där inne, alltså jag vill typ ha allt jag ser och det är därför inte ett särskilt passande ställe att vara på för mig som är arbetslös.
På tal om arbetslös så har jag faktiskt sökt två stycken jobb idag, båda inom personlig assistent och har nu ett arbete kvar att kolla upp som även det är inom personlig assistent. Tror jag snöat in mig inom det arbetet! haha.
Nej men det verkar ju roligt och intressant!
Jag har även varit in på Cubus idag och hittade där världens sötaste rosa bikini som jag hade stora planer på att handla hem senare men så hittade jag en ännu sötare rosa bikini på Nelly.com. Inte lätt! Men jag tror att det blir den på Nelly om jag ska handla hem någon utav dom faktiskt för den var lite billigare också!
Bortsett från att jag har kollat på detta så snubblade jag även över en snygg jäkla saab 9-3 på blocket igår. woosh! Den vill jag verkligen ha men det får också vänta! Jag har verkligen problem nu.

Kolla bara så söt den är.. Det var ju inte exakt denna saab men den såg ut såhär!
Jatack, den vill jag ha.


Och sedan denna, fina, söta, rosa bikini!


Kommentarer
Joanna

Kanske var min bil du hitta ; )

2012-02-29 @ 17:35:07
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Joanna

ah okej, Min är en "9-3 sport sedan" också : )inte en "vanlig" 9-3. De är jätte fina och grymt sköna att köra.

2012-02-29 @ 18:11:44
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0