Söndag!

Hej allihopa!
Nu är det helt plötsligt Söndag och denna helg har gått väldigt fort men också varit väldigt händelserik.
I Fredags så¨gick jag på stan med Bea, vi umgicks också ett tag efter de och sen på kvällen så festade jag tillsammans med min syster och hennes kompisar.
Igår (Lördag) Så var vi på middag hos Johannes föräldrar där vi åt jätte god plankstek, drack champagne och vin (för min del öl..) Vi stannade där till just efter klockan 8 och jag for sedan vidare till Matilda där hon och två till var och festade och sen gick vi även ut på challenge.
Jag har haft två jätte bra kvällar och nu är det ju Söndag igen och jag kom på mig själv med att detta är min sista dag av sjukskrivningen så snart blir det att prata med arbetsförmedlingen och sen försöka hitta något jobb med så många timmar som möjligt så man slipper gå hemma och bli galen av trissdess.
Snart ska vi på middag hos Johannes föräldrar igen, Johannes måste ju få äta lite gómat innan operationen imorgon för sen är det endast flytande som gäller för hans del en tid framöver.
Tänkte bjuda på lite bilder från i helgen innan vi ska ge oss iväg!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0