Sov gott!:)

Sådärja! Nu har jag tvättat klart, sorterat upp alla kläderna i garderoberna där dom ska vara, bäddat sängen ren, städat lägenheten och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik.
Tänk att det kunde ta 11 hela timmar att tvätta idag, det får ju aldrig mer ske alltså men nu är ju allt rent som sagt och det är en underbar känsla. Allting är så jobbigt innan man har börjat med tillexempel städning och tvätt men det känns så otroligt skönt att det är gjort efteråt!
Imorgon ska här dammsugas och skuras, dammtorkas litegrann och toan ska rengöras och sen är lägenheten glänsande ren och fin igen- precis som ny som man brukar säga och då kan jag minsann fara iväg till luleå med gott samvete också!
Som kvällsmat nu så blir det att dricka te och sen ska jag, precis som många andra gör vid den här tiden också lägga mig för att sova.
Godnatt fina!♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0