This means war!

Precis vaknat upp ur världens skönaste powernap. Den behövdes och nu är jag utvilad och pigg igen.
Jag sitter väl här och gör ingenting nu egentligen, jag väntar på att vi ska gå vidare till bion men den börjar ju inte förens klockan 7 och det tar inte ens en minut att gå dit eftersom att det är precis utanför dörren.
Vi ska iallafall se filmen "this means war" Ikväll. Jag tror och hoppas på att den filmen är bra och att Johannes också tycker det. Vi får se!

Vad tror ni om denna film?
Den handlar om två spioner som tävlar om en tjej, denna tjej här över.

"Två av Hollywoods hetaste nykomlingar, Tom Hardy ("Dark Knight Rises", "Inception") och Chris Pine ("Star Trek", "Unstoppable") spelar huvudrollerna som två CIA-agenter som med alla medel - tillåtna och otillåtna - konkurrerar om samma kvinna (Reese Witherspoon)."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0