Torsdag kväll!

Hej allihopa!
Det blev tydligen hela 12 maskiner med tvätt idag och nu är jag äntligen inne på de två sista och sen ska kläderna bara torkas. Det ska bli så skönt med en massa rena kläder.
Det är verkligen tur att jag har hur mycket kläder som helst för hur hade det gått annars? Då hade jag stått där utan några kläder alls och det hade ju inte varit sådär jätte bra.
Känner mig oerhört trött idag, har varit sliten hela dagen men de brukar man ju vara efter att druckit några öl dagen innan och det var sååå inte värt de! Hade kunnat dricka med Nathalie och mina övriga fina vänner idag istället, hade nog varit en mycket bättre kväll de.
Men istället så blir det soffhäng, städa upp i köket, dricka massa te, äta chips och kolla film. Det bästa av alla världar!

Lite mer bilder från tjejkvällen med Bella, Matilda, och Emma!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0