Onsdag!

Men kul att jag lyckades somna om igen. haha! Jag får helt enkelt ändå lägga mig i tid ikväll för det behövs ändå. Har lite ont i skallen, känner mig förkyld och helt seg. Men det blir nog att ta mig en promenad sen ändå, var så otroligt skönt igår!
Idag om man jämför med igår litegrann så har jag absolut inte gjort någonting, bara tagit mig en längre powernap och sett på serier.
Hade tänkt baka senare ikväll faktiskt för vi har nämligen ägg som går ut idag och som jag är sugen att göra något gott av. Kanske testar min muffinsmaskin som jag faktiskt inte ens provat ännu och gör några goda kladdmuffins för det tycker jag ju om! Men först, innan jag ska baka så måste jag komma på vad det ska lagas till middag idag, är hungrig men vi har ingenting hemma dessvärre.
Denna dag har varit aningen seg faktiskt, försäkringskassan tjorvar fortfarande på som vanligt och jag har ärligt talat en aning panik kring dom nu. Jag hoppas att det löser sig men visst har det tagit tid alltid! Huvva. Man vill egentligen inte ha något med dom att göra och när allt detta är över så ska jag minsann försöka att inte ha det igen, på en bra tid framöver iallafall!
Ikväll blir det hemmakväll i soffan framför en massa bra serier som tillexempel efterlyst, gossipgirl, big bang theory och drop dead diva!
Imorgon blir det att umgås med Bea och då får vi väl se vad vi hittar på för något roligt!:)
Ha det fint mina vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0