tvättdag!

Hej allihopa!
Hade typ sämsta kvällen någonsin igår, synd att en person ska förstöra en hel kväll. Det är hemskt!
Nååja, man måste ju ha dåliga kvällar också för att kunna uppskatta dom bra och man måste möta några falska personer innan man vet vilka som är sina riktiga vänner. Så är det ju!
Idag iallafall, det är Torsdag och jag har verkligen inte gjort nånting alls förens nu. Nu har jag varit på coop och handlat litegrann och anledningen till att jag gick dit var för att tvättmedlet tog slut och vi har fortfarande tre maskiner kvar som jag ska tvätta fram till 22.
Johannes har tvättat idag från klockan 14- 18 och sen tog jag över sista timmarna. Har nog aldrig riktigt varit med om såhär pass mycket tvätt men man lär sig ju aldrig att tvätta oftare så det är så självförvållat så det finns inte!
Mellan tvättiderna så ska jag hinna äta mat (har köpt grillade kyckling vingar.. Mumma!), städa upp litegrann i köket och sen ska jag även ha myskväll och dricka en MASSA te. Jag är så otroligt glad att te finns, jag skulle verkligen inte klara mig utan det tror jag.
Imorgon åker jag till Lule igen och stannar där till på Söndag. super nice!
Ha det gött, nu ska jag gå ner till tvättstugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0