Valentines day!♥

Nu är det jätte fint i lägenheten igen och alla kläder, handukar och sängkläder är tvättade och vi har därför renbäddat sängen idag så att Johannes kan sova så bra som möjligt inatt för man sover ju aldrig bättre än hemma i sin egen säng som är renbäddad och luktar gott. Världens mysigaste!
Jag har fått höra att det är så fint i lägenheten idag när Johannes föräldrar var på besök och det är ju aldrig fel att få höra för fint här inne det är det verkligen!
Jag har även hunnit se ett avsnitt gossip girl mellan tvättarna också har ju Johannes föräldrar varit förbi som sagt. Jätte trevlig och bra dag!
Imorgon är det Onsdag och jag ska förbi arbetsförmedlingen och ringa de samtal som jag inte han med att ringa idag sen blir det nog bara mys med min sambo!♥
Hoppas ni haft en lika bra Tisdag och alla hjärtansdag som jag har haft. Jag fick ju trotsallt spendera den tillsammans med den finaste och bästa mannen i hela världen!
Godnatt och sov så gott!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0