Onsdag!

Denna dag så känns det som att jag verkligen vill få något gjort, jag vill göra något roligt men samtidigt något som verkligen behöver göras- något viktigt och behövligt för min del.
Jag har därför finslipat mitt cv som jag nu funderar på att skicka runt till olika ställen på platsbanken där jag känner intresse för att arbeta för nu är jag minsann less på att vara hemma och inte få mycket gjort om dagarna.
Jag har ju dessutom vänt på dygnet för längesen och har sovit länge in på dagarna och varit vaken på nätterna. Det är sämst och är jobbigt!
Iallafall så har jag precis duschat nu och väntar på att mitt hår ska bli torrt, vilket inte brukar ta särskitl lång tid.
Jag funderar på att åka till Svensbyn och umgås med katterna nu när jag ändå inte har bättre för mig och Johannes som tydligen bestämde sig för att vaka inatt ligger och snarkar i soffan.
Det jag ska göra först är iallafall att äta nå lunch och sen torka mitt hår!
Ha det gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0