Fredag!!

Hej allihopa!
Det blev lite ändrade planer så jag stannar i Piteå ikväll och åker till Lule imorgon istället, hade ändå blivit aningen stressigt att åka iväg idag och det tyckte minsann Lena också.
Idag så är det en mycket kylig dag här i Piteå stad. På endel håll är det runt 35 minus men då snackar vi kallhål.. Här mitt i stan hela 25 minus iallafall och det är faktiskt nog kallt. Man fryser ju knäna av sig så fort man går utanför dörren.. Inte för att jag har gått ut något idag men jag bara vet de helt enkelt, man minns ju hur det var förra vintern när det som varmast var typ 10 minus och de var typ i Mars!
Tror faktiskt inte att jag ska gå ut överhuvudtaget idag, bara inatt när jag ska hämta mamma och pappa som är på vinprovning med pappas jobb.
Jag har precis duschat nu iallafall, vilket var skönt eftersom att de till och med känns kallt i lägenheten. Snart blir det att börja städa lägenheten i väntan på att köttet ska tina och vi ska börja laga dagens middag.
I övrigt så blir det soffhäng och filmmys ikväll.
Ha det en bra Fredagkväll mina vänner!

En bild från Februari förra året!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0