Vaknade före tuppen igen!

Hej allihopa!
Igår var jag som sagt oerhört trött eftersom att jag bara sov 4.5 timmar under natten!
Jag var trött hela dagen lång men höll igår ganska bra så jag han med mycket och det kändes ju jätte bra.
Så länge man håller sig sysselsatt så går tiden fort och sen är det kväll igen, jag saknar att jobba!
For iallafall och hälsade på både mina brorsbarn och jesper samt mamma och pappa igår på kvällen och det var trevligt!
dessvärre var både Sandra och Mamma iväg och tränade men jag han träffa Sandra snabbt iallafall!
Efter att jag varit där på besök hos dom båda så är klockan nästan 20.00 så jag börjar åka hem lämpligt till top model Sverige som började klockan 20. Efter det marsch i säng och jag somnade just efeter klockan 22 och har sovit till klockan 4 imorse. Jag fick mig iallafall 6 timmars sömn och det ska ju räcka men jag kan ändå inte undgå att vara sådär extra trött när jag vaknade så pass tidigt trots mina timmar. Det kändes fel på något sätt!
Det blir nog därför att lägga sig och vila litegrann om nån timme när jag säkerligen får tillbaka min trötthet igen för jag känner redan nu att den börjar komma smygande.
Jag var även ute på en 45 minuters promenad igår vilket var så oehört skönt och solen värmde sådär lite extra, fast det var hela 22 minusgrader ute- men solen gör mycket så fort den lyser!
Nu hade jag tänkt dricka en kopp te och sen ska jag åka vidare och hämta Johannes som har jobbat natt!:)
Ha det fint.

Bjuder på några bilder som jag tog igår på min Promenad.
Bilder från Mamma & pappa samt Jesper och Sandra kommer in sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0