3/1

Hej allihopa!
Idag är det Tisdag om någon har missat de? Jag känner mig trött och lat idag och har absolut inte gjort nånting alls.
Ikväll ska jag iallafall åka iväg till Luleå men först ska jag hoppa ner till tvättstugan och boka tvättid, fixa mig lite och städa upp litegrann här hemma.
Jag får minsann försöka ta med mig så lite som möjligt till Luleå eftersom att jag måste gå ner på busstationen själv och kan därför inte bära något tungt när jag hoppar på kryckor fortfarande.
Tog bort gipsskenan ett tag igår, böt bandage och tvättade foten. Jag har verkligen inte det minsta ont i den nu så jag var utan gipset en stund efter att jag duschat och det var så oerhört skönt. Gud vad jag längtar tills om 2.5 veckor då jag äntligen ska få ta bort det och i samband med det få åka på vårdcentralen för att dom ska få kolla på den så att allt ser bra ut. Sen kanske jag har turen att kunna gå lite igen också ganska direkt efteråt. Hoppas!!
Direkt jag kan gå på den så ska jag iallafall börja träna på step in igen och sedan efter nån månad där så kanske jag ska byta gy till korpen. De flesta som jag känner tränar eller ska träna där så de känns lite ensamt att det bara är jag på step in. Men de blir nog att byta sen då och börja träna upp hela de vänstra benet och foten igen, för jag kan verkligen inte tänka mig att jag har mycket muskler där nu!

Nu blev de tydligen paltmiddag i Svehnsbyn, alla städplaner inställda.
WIIHO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0