Argh..

Hej hej!
Det blev endast några få timmars sömn inatt och sen gick jag vidare till försäkringskassan för att fylla i nå papper om sjukskrivningen som jag har. Finns nog ingen som kan tjorva så mycket och enligt mig vara så tröga som dom som arbetar på försäkringskassan. Man måste ju bli förbannad tusen gånger om och sen tusen gånger om igen . Hur kan man inte fatta när allting står klart och tydkligt på ett papper egentligen?? Sen så fick jag ju veta saker också idag som inte gjorde mig sådär jätte glad heller. Detta har varit världens sämsta dag! Har varit på sååå dåligt humör hela dagen lång och ÄNDÅ ska alla tjaffsa och hålla på och vara TRÖGA och till och med fram till bara för ett tag sedan.
Hoppas att morgondagen blir bättre iallafall och att jag inte är på lika dåligt humör då och att försäkringskassan är mera samarbetsvilliga för då måste jag tyvärr tillbaka igen men denna gång så´tar jag med mig pappa!
Ikväll blir det nog en tidig kväll, känner mig trött men har nyss vaknat upp från en powernap som jag har tagit på 1.5 timmar ungefär men den behövdes kan jag lova!



Kommentarer
Bella

Försäkringskassan kommer aldrig att ta oss ungdommar seriöst, det är förjävligt. Jag gjorde likadant, tog med min mamma och då jävlar hände det grejer. Det är ju hemskt att man aldrig kan vara vuxen i deras ögon! Jävla klimakteriekossor.

2012-01-26 @ 20:49:07
URL: http://mycookingheart.blogg.se/
Joanna

För mig gick det väldigt smidigt att få ut mina pengar då jag var sjukskriven. Däremot tar det alltid lång tid att få pengar. Jag var sjukskriven i början av oktober och fick mina pengar i slutet på december :P

2012-01-26 @ 20:56:35
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Joanna

Vad är det som strular ? I vissa fall kan det ju vara arbetsgivarens fel också. För arbetsgivaren ska ju sjukanmäla dig till försäkringkassan, när dom gjort det får man hem papper som man fyller i och skickar in : ) Antar att det ska vara på samma sätt för dig. Men din arbetsgivare har sjukanmält och och allt ?

2012-01-26 @ 22:18:26
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0