Dumma fot.

Åh hej åh hå!
Tyckte mig känna att foten blivit aningen kallare och mer avdomnad än vanligt så jag tog bort gipset och bandaget och såg då att det har lossnat endel skinn från den , vilken inte ska vara något ovanligt eftersom att vi människor tappar skinn lite då och då..
Men den har börjat vätska litegrann och blöda längst där dom har opererat och nu tagit bort stygnen så de känns inte sådär jätte kul, och rätt så oroväckande. Imorgon ska jag iallafall ringa vårdcentralen direkt när dom öppnar kl 8 och beställa tid så att dom får kolla på den och sen får jag hoppas på att de går bra och slipper komma hem med antibiotika eller liknande.
Ska då även be efter nytt bandage och att dom ska få sätta dit allt igen!
Hur som helst, förutom på ställena där det blöder och vätskar så ser foten mycket bra ut och ärret syns typ inte överhuvudtaget! Bara de andra blir bra så kommer detta bli klockrent!
SÅ NÖJD.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0