Ensam kvinna söker sällskap och chips.

Linda har precis åkt hem härifrån efter att ha varit på besök i en timme ungefär och sen kom även mamma på en kopp kaffe när Linda skulle hämtas.
Nu är jag ensam och det känns inte alls så roligt. Jag hatar det, verkligen! Funderar på om man kan hitta på något men helst inte något jobbigt för det orkar jag inte.. Det bästa vore ju förstås om någon kom hit på besök igen, ja ni är välkomna önskade!

Och nu för att tala om helgen som närmar sig med stormsteg.. Inga planer alls men jag tror att det blir att ta det lugnt, kanske en bio med min J eller helt enkelt bara två mysiga hemmakvällar i soffan med goda middagar och självklat en chipspåse och en cola. Hade inte suttit fel..
Tror egentligen att jag ska pallra mig ner till coop för att köpa en påse redan nu!
Ha det gött kära vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0