Gossip girl.

Har för ett tag sedan sett klart dagens avsnitt av gossip girl och kan tala om för er som inte har sett det ännu och som följer den serien att det var super bra! Ni som även följer serien Desperate housewives kan jag ju också tala om för er att ni som heller inte sett de senaste avsnittet av de har något att se framemot iallafall. Älskar dom serierna! Hur bra som helst.
Sedan om man ska tala om all spänning som man får lida av efter varje avsnitt.. Spänning är ju förstås roligt men det är inte roligt när man måste vänta för länge för att få reda på svaret.
Therese har varit förbi här också så vi har ätit middag och kollat gossip girl tillsammans. Nu har både hon och Johannes åkt härifrån och jag är helt plötsligt ensamen.
Här inne ska jag städa upp litegrann efter helgens bravader, det behövs verkligen, trot eller ej! Det känns egentligen inte som att jag gör så mycket annat än att städa här inne men det går ju för tusan inte att hålla städat i en tvåa! Helt omöjligt! Känns till och med värre än att hålla fint i ett rum.
Tvättmaskinerna är nu klara, hela 4 stycken blev det idag men det jobbigaste är att vi måste fortsätta imorgon och då har vi typ ytterligare 4 maskiner. Trodde verkligen inte att det var så mycket tvätt men tydligen!
Eftersom att sängkläderna måste tvättas så tar dom en maskin, alla handdukar en maskin och underkläderna en maskin och sen har vi tvättat en maskin med svarta kläder.
Nu är det bara vanliga kläder kvar, inga sängkläder eller handdukar så det kanske går att få ihop till tre maskiner om vi har tur. Jag hoppas verkligen på det för det är så otroligt jobbigt och framförallt tråkigt att tvätta!
Ikväll blir det en lugn kväll framför tvn skulle jag tro, har fortfarande ont i ryggen och nu även i magen istället för skallen så jag behöver lite tid hemma i lägenheten. Synd baraa att det var alldeles själv!
Ha en fin kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0