Hemlis!

Hej allihopa!
Somnade klockan 21 igår ungefär och vaknade upp imorse vid 1 tiden. Då slog jag på en film och tog en macka med Johannes men innan ens filmen var slut så somnade jag om igen.
Inatt har jag sovit hela 12 timmar och det känns helt på tok för mycket! Jag känner mig ju iallafall utvilad men att jag sovit så länge kanske kan bero på att jag är lite snuvig just nu? MEn eftersom att jag somnade så tidigt igår så vaknade jag ju trots dessa 12 timmars sömn inte särskilt sent, det kändes sååå skönt.
Idag är det Onsdag och jag ska umgås med Matilda och Isabell ikväll igen, det blir trevligt! Vi har ju lite planer såklart men dom är hemliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0