hemma!

Hej alla barn!
Nu har jag kommit hem från Luleå igen och har haft två otroligt trevliga dagar där.
Vi har tagit det så lugnt man kan med flera filmer efter varandra och trevliga middagar.
Men nu är jag som sagt hemma igen till ett snöigt kallt piteå. Nu, idag så är det exakt 1 år och en månad sedan jag och Johannes blev tillsammans.. Kan tycka att en månad låter lite om man jämnför med ett år, men det är ju tid det också och vi har nu varit tillsammans i hela 13 månader! Fiint.

Iallafall när jag kom hem från Luleå idag så kom jag hem med världens halsvärk, den måste jag allt göra någonting åt genast för det känns som att rösten håller på att försvinna och det är verkligen inte okej!
Nu ska jag käka halstabletter.
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0