Idag har varit en fin dag!

Hej allihopa!
Idag har varit en rolig dag och jag har gjort både det ena och det andra faktiskt.
Jag har gått på stan idag också en sväng, kunde inte riktigt hålla mig men idag så var det faktiskt ett ärende jag hade också- nämligen att köpa hem två par jeansleggins till mamma men då råkade jag se att dom hade 30 procent på mitt mineralpuder som jag använder och mitt är typ slut så då köpte jag ju självklart det också eftersom att det i vanliga fall är rätt så dyrt.
Efter att jag gått på stan så kommer Johannes hem i samma veva från sin skotertur och vi åker iväg på big boy och äter middag. Vi båda var oerhört hungriga och då eftersom att klockan redan var 18 så kändes det både jobbigt och tråkigt att laga mat.
Efter att vi ätit på big boy som jag förövrigt fortfarande är sprängande mätt från så åker vi och hälsar på mina föräldrar i Svensbyn och jag får chansen att mysa med mina katter där. Älskade Lea och Molle!♥
Där stannade vi till klockan var 20.00 ungefär och sen började vi åka hem men då ringer Bella till mig och vill att jag ska följa med henne och äta på challenge samt kolla spelet av lule-linköping som är kvar, dvs 1 period då. Så jag gjorde det och Luleå vann med 3-1. jag åt självklart ingenting där eftersom att jag fortfarande är mätt men det var en rolig match att kolla på och sen att vi tog hem vinsten gjorde ju de hela mycket bättre! Fick ju mig ett glas coca cola där också och det sitter ju aldrig helt fel heller..
Nu har både jag och Bella gått hem till vårt och jag sitter här framför datorn och tråkar. Speciellt social sambo har man ju heller inte så jag tror minsann att jag ska slå på en film och kolla för mig själv bara.
Snart är det ju ändå helg och då kan man hitta på något roligt igen!
Ha en fin kväll.

lånade dom tre sista bilderna av Matilda. Blir helt klart lite roligare bilder med en systemkamera. Kanske man borde köpa hem en sån?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0