Jag har shoppat!

Hej allihopa!
Vaknade klockan 9 imorse ungefär och har sedan dess haft rätt så fullt upp och ännu är det inte slut med det roliga.
Började dagen med att sminka mig, och gjorde mig iordning sedan gick jag och Johannes ner på coop för att handla litegrann som behövs till mitt senare bakverk som jag ska göra.
Efter att vi varit och handat så ringde jag till Matilda och vi gick ner på stan, lunchade och vi shoppade även endel precis som jag hoppades på.
Trot eller ej men jag gjorde världens bästa klipp och köpte mig två par Jeansleggins i olika färg- ett par svarta och ett par i ljus jeansfärg, ett par knä tjocksockar i svart, ett par fina benvärmare i grått, två par brottarlinnen- ett knallrosa och ett mörkblått, en T-shirt i svart för endast 340 kr! Det kallar jag bra klipp eller vad säger ni?!
Jag känner mig då iallafall jätte nöjd och jag antar att man tjänar på att vänta till i slutet av mellandagsrean för att få det så billigt som möjligt. Dom ser ju trotsallt lika bra ut ändå? Bara att dom är oerhört mycket billigare och det gillar jag!
Efter att vi gått på stan så började jag slänga ihop en cheesecake igen (som vi ska ha på middagen ikväll) och sedan efter det så har jag bara suttit framför datorn i typ en halvtimme.
Ikväll blir det middag som sagt, det blir hemma hos Bella den här gången och det kommer att bli så oerhört trevligt! Denna gång så blir det jag, Matilda, Emma och Isabell. Ett bra och roligt gäng måste jag säga!
Vi ska inte vara där förens vid 19-tiden så innan dess ska jag faktiskt försöka ta mig en powernap. Har fortfarande ont i magen, det verkar minsann inte vilja släppa så det blir att dricka coca-cola ikväll medans de andra dricker vin. Kändes bäst så så kanske jag kan somna i någolunda tid ikväll!
Har köpt hem kex och ost idag också som jag kan mumsa på i helgen eller kanske redan imorgon? Det är så oerhört gott men jag har liksom aldrig tänkt på att köpa hem det faktiskt. Det är de bara mamma och pappa som har gjort när jag bodde hemma! Men gott är det och jag har varit sugen på det ett tag nu.
Jag kan känna att allt detta har fullbordat min dag och kväll och jag känner mig mycket nöjd över min Tisdag hittills! (bilder på mitt köp kommer in sen.)
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0