Magvärk från H-vetet..

Hejhej!
Blev inget bloggande alls igår men det är pågrund av att jag hade så fruktansvärt ont i magen. Vilket jag i och för sig har idag med men nu ligger jag fortfarande i sängen med en värmekudde på magen och har knaprat endel alvedom, så jag hoppas verkligen att det blir bättre snart.
Detta var inte diirekt någon rolig start på denna vecka men jag hoppas att restrerande dagar i veckan blir bättre.
Idag så händer det absolut ingenting och det gjorde det absolut inte igår heller men min magont måste ju gå över någon gång kan jag tycka så de är nog bra att stanna inne fram tills dess .
Har förövrigt haft en helt okej helg för jag har faktiskt hunnt med endel under den och jag har haft roligt och blivit bjuden på middag samt umgåtts med vänner och familj.
Nästa helg åker jag till Luleå och stannar där fram till på Söndag. Det blir roligt och det är alltid kul att ha någonting att se framemot hela veckan när det bara känns så dåligt just nu. I helgen ska jag iallafall få ha kul och det anser jag att jag förtjänar.
Nu ska jag slå på en film!
Ha de gött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0