Måndag!

Hej allihopa!
Sitter för tillfället framför datorn och bara tar det lugnt. Vaknade för ett tag sedan men somnade så oerhört sent igår så jag har trots det inte fått många timmars sömn!
Idag är det Måndag och en ny start på en ny vecka.. Denna vecka känns ändå som att den börjar bra för nu ska vi hämta hem mat från ängeln och sen ska jag ta mig en riktig slappar dag, full med olika filmer och mys!
Däremot, det enda måste som vi har under hela dagen idag är att vi bara måste tvätta igen. Typiskt! Det tar ju alltid så lång tid men tack och lov så har vi inte lika mycket att tvätta idag som vi hade sist.
Kan ju faktiskt tillägga att foten blir bara bättre och bättre så allting går framåt med den också så att med det är det inte lika jobbigt att gå upp och ner till tvättstugan längre heller. Det är verkligen super skönt!
Känner att jag inte har lagt in en enda bild på ett tag nu så ni ska få se lite bilder från förra veckan hade jag tänkt.
Enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0