Skoter!

Hej allihopa!
Jag steg upp klockan 10 imorse och for sedan tillsammans med pappa på försäkringskassan. Det verkar ordna upp sig bättre nu men det tjorvar lite fortfarande!
Nu måste jag fixa lite papper från operationen och skicka till försäkringskassan och sen ska det väl vara uppordnat får man hoppas!
Efter att jag och pappa var på försäkringskassan så gick jag hem igen och jag och Johannes bestämde att vi skulle hitta på något roligt för att det ändå är Fredag och försäkringskassan får oss båda på lite dåligt humör så vi for helt enkelt ut med skotern.
Nu har jag precis kommit hem igen och fryser det gör jag så jag ska minsann hoppa i duschen och ikväll blir det bara en lugn kväll framför tvn skulle jag tro! Vi funderade på bio men det verkade inte alls gå några bra filmer så vi struntade i det.
Här kommer några egobilder från i förrgår. Skoterbilder får ni se sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0