Sovit!

Hej hej!
Idag är det Söndag och jag har i stort sett haft en bra helg men trotsallt ändå inte!
Har känt mig så otroligt trött på sistone men var uppe 24 timmar förra dygnet och somnade klockan 14 igår, vaknade vid 22 igårkväll, var vaken nån timme och sen somnade jag om igen och vaknade klockan 4 imorse.
Nu har jag precis vaknat upp IGEN efter att ha tagit en powernap och har nu tänkt börja med middagen som får bli entrecote och pommes idag!
Känns väl inte sådär jätte farligt att jaf inte har gjort nånting idag- det är ju ändå Söndag .. Men däremot att jag somnade klockan 14 igår efter att ha varit vaken 24 timmar innan det, det var inte så kul däremot!
Jag sov ju bort den bästa dagen på hela veckan, tur att det kommer fler.
I dag så ska jag forstätta att göra ingenting, ska ju som sagt iallafall få äta go´middag och sen blir det väl bara myskväll!
Imorgon- tvättid igen. Hrrmff!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0