Frågor med svar!

Personligt:
Namn?- Sandra
Korrekt ålder? -  fyllde 21 år den 17e Maj!

Längd? - 159 cm ungefär om jag ska vara exakt på pricken 158.5 cm!

Vikt? - 53-54 kilo.

Hårfärg? - blondt

Ögonfärg? - Blåa

Smeknamn? – Sandrutt från de flesta!
Vart bor du? – Mitt i centrum i Piteåstad.
Vad gör du på fritiden? – umgås, shoppar, fikar, myser.
Vad är du mest nöjd med på din kropp? - ögonen tror jag nog.

Vad vill du jobba med som äldre? – Frisörska.

Kan du själv säga att du ser bra ut? - ja, de kan jag väl.

Lyckotal? - 11

 

Vänner/folk:
Vad heter dina bästa vänner? – Anna, Erika, Beatrice, Johanna.

Hur många nära vänner har du? – Dom är många, har inte riktigt tänkt på att räkna dom!:)
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – känd och känd, i denna stad vet nog de mesta vem dom flesta är. Känner till ens namn iallafall!

Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Jag går inte skola. :)

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? haft partner i ett år. :)

Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? Äldre, men när de gäller kärlek så spelar de oftast inte så stor roll. :)

Är du kär? Javisst är jag det!

Tycker någon om dig mer än som vän? Johannes iallafall.

Hur långt vill du gå med en tjej/kille? så långt som man själv känner är rätt att gå.

Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? ja. :)

Skulle du kunna vara tillsammans med någon i din klass? har ingen klass, men i min förra så måste nog de svaret bli nej.

 

Har du kramat motsatta könet? Ja

Har du pussat någon i motsatta könet? Ja

Har du pussat någon du tycker om? Ja

Har du pussat någon inför folk? Ja

Hånglat inför folk? Ja

Skäms du över att hångla inför folk? nej jag skäms inte, men jag kan tycka att de oftast inte är särskilt passande att göra de framför folk. Det kan man vänta med till man kommer hem kan jag väl tycka!=)


Tankar och skit:
Har du någon fobi? - fobi och fobi, är väldigt rädd för småkryp på sommaren, ormar och sånt äckligt.

Har du någon allergi? - Nej, inte vad jag vet iallafall! =)

Vad tänker du på innan du somnar? – jaani, allt möjligt- tankarna brukar oftast flöda ganska rejält när man gått och lagt sig. Vilket kan vara både bra och dåligt!=)
Vad är de första du tänker på när du ser en person? – olika från person till person, första intrycket är rätt så viktigt.



Här ska bara tjejer svara:
Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig.
En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med en kille? – Det beror på vad jag känner för just då, båda kan ju vara trevligt. Man kan ju variera!

Vad väljer du?
Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? – Jag tycker tretton år är väldigt tidigt och 40 är väldigt sent så jag måste nog säga att jag inte kan välja någonting på dom valen.
Vänskap eller förhållande? - vänskap för mig är viktigt när de gäller mina vänner så de kan jag inte välja bort. Men jag har hellre ett förhållande med en person som jag tycker om än att vara singel iallafall.
Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast Personlighet? - Personligheten är ju alltid viktigast kan jag tycka.
Vad är sexigast, naket eller underkläder? - båda.


 

Hade du?

Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? 10.000 anser jag inte som mycket pengar och jag är inte den som är den så nej de skulle jag inte.

Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? men usch! ja, måste väl ändå säga att jag skulle de för att rädda en nära väns liv.

Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? Droger är bland det värsta och mest dummaste jag vet och ciggaretter är bara dåligt så absolut inte!


 

Klädstil:

Anser du dig själv ha en speciell stil? nej, så speciell är den väl inte. Fin iallafall!=)

Tänker du alltid på vad du tar på dig? jag vill att mina kläder ska passa ihop med varandra iallafall, det är viktigt.

Klär du dig dyrt? Inte speciellt, ibland, ibland inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0