Sänghäng!

Hej allihopa!
Hade en underbart bra kväll igår med mina kära vänner hemma hos Matilda och god mat blev vi bjudna på också!
Vaknade väl därekring 11 imorse upp hos Matilda och Johannes kom ooch hämtade mig där vid 12-tiden, sen åkte vi till Luleå!
I Luleå så började vi med att stanna upp på österns päla där man fick lunch buffé av egentligen de bästa som finns- friterad kyckling och en massa annat gott!
Efter att vi ätit så åkte vi vidare ut till en affär där Johannes kollade efter nya skoterglasögon och sen tillsist slutade vi på Kallax flygplats där Johannes föräldrar skulle hämtas efter att dom har varit i härliga Teneriffa och solat i två veckor. Dom var bruna som pepparkakor medans man själv är vit som ett lakan, tur att en resa håller på att planeras in och att vi förhoppningsvis ska åka snart för här i kylan vill man ju helst inte vara allt för länge.
Nu iallafall så har vi kommit hem och det känns mycket skönt, helst för mig som faktiskt inte varit hem något sen 17-tiden igår.
Ikväll blir det filmmys och jag har laddat hem en massa fina, underbara disneyfilmer som jag ska kolla på.
Älskar tecknade filmer, speciellt Walt Disneys. -Helt enkelt underbara rullar allihopa!
Ni får ha det fin kväll allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0