BINGO!

Hejhej!
Har haft typ sämst uppdatering nu de senaste dagarna, det erkänner jag. Har iallafall haft en jätte bra helg kan jag tala om och varken den ena dagen bättre än den andra.
I fredags så tog jag det bara så oerhört lugnt jag kunde framför tvn, inte mycket mer egentligen och igår så festade jag tillsammans med Sofia, Angelica och Johanna. Vi for Till Bersika med hjälp av skjuts från claes och stannade där ett bra tag och sen drog vi in till stan igen.
Dom andra gick ut på krogen men inte jag, jag åkte hem till Svensbyn där en massa folk var hos mina föräldrar och drack så det blev väldigt sent igår men trevligt var det!
Nu är det iallafall Söndag och det är lugna gatan här igen, Alldeles snart ska jag spela bingolotto och kamma hem storvinsten- inget tjaffs egentligen!
Ha det gött.


Lite svensbybilder och lite lägenhetsbilder. Jag hoppade ju faktiskt runt och städade här igår innan jag började festa, det är inte alls färdigstädat men det duger tills vidare för lite fint blev det iallafall!=)


Kommentarer
Linda Hurtig

RÖR INTE MINA CUPCAKESMARSMALLOWS TJUVUNGE!!!!

2012-01-09 @ 20:01:26
Sandra

Mamma bestämmer, inte du.- Hon sa att jag fick!!!

2012-01-10 @ 17:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0