19/7

Solen har börjat kika fram litegrann nu och molnen har börjat spricka upp så jag hoppas verkligen att det blir så fint som möjligt!
Jag har precis tvättat och hängt min andra maskin för idag och även klippt Johannes så nu är han korthårig och snygg igen! Himla bra!
Jag har även hunnit duscha och haft hårinpackning i håret i en timme och nu duschar Johannes och sen ska vi iväg och handla.
Han ska sen få skjutsa mig till havsbadet och därefter far han och jobbar och jag ska som sagt umgås med mina föräldrar och kanske jag övernattar där? Vi får väl se.
Nu skulle tydligen Johannes föräldrar komma förbi så det är dax att flytta sig fårn datorn nu!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0