<3

Jani, de senaste dagarna har minst sgt varit jobbiga att ta sig igenom.
Vi har natten mot Torsdag förlorat vår fina vän Jonas som av en tragisk trafikolycka slitits från oss.
Chocken är extrem och det gör ju verkligen ont men ingenting kan vi göra hur mycket vi än vill de.
Så mycket som man vill säga, göra och förstå och jag har nu under beloppet av ett år förlorat två stycken betydelsefulla människor i mitt liv.
Saknade men aldrig glömda!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15178061.ab

Jag har varit in på Pdol en dag, trots sorg men det varade inte särskilt länge men jag han med att äta langos och åka en karusell iallafall och gå in och sedan ut från kittel.
Jag var då ut med Cissi, Danne och Isabell och igår så var vi in på Piteå dansar och ler´s efterfest på challenge vilket också var roligt och vi träffade många.
Idag är jag så oerhört trött och aningen bakis men det ordnar nog upp sig snart.
Denna jag är ledig ändå fram till på Torsdag och dessa lediga dagar som jag har framför mig ska jag försöka ta vara på så mycket som möjligt och göra något roligt under dom.
Imorgon däremot så måste jag städa här inne. Det ser ut som något typ av slagfält!
Nu ska jag iallafall bara sitta här, framför datorn med ett glas iskall coca cola.

Lagomt trött innan läggdags imorse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0