8/7

Det har varit en rätt så effektiv dag idag kan man väl säga.
Jag har ju som sagt städat i huset nu och gjort fint här men nu har jag även rengjort avloppen och städat och rengjort toaletten.
Jennie, Linda, Jesper, Sandra, Melker och Lovis har därefter varit på besök och dom verkade tycka om vårat nya hem så efter trevligt sällskap chai te bjudning och prat så har nu alla farit hem till sitt och jag fortsatte med mitt här hemma.
Så jag håller just nu på att tvätta rent alla kläder och så mycket mer än så behövs det nog inte göras här hemma så jag ska snart cykla ner till coop och handla lite hade jag tänkt och sen ska jag käka och ha filmkväll för mig själv!
Ha det fint.

Jag och Johannes fick dessa fina av Jennie idag. Tack så mycket!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0