duktiga jag!

Ansåg själv att jag legat på latsidan för länge idag, känner mig inte sådär jätte van att få vara ledig nu så jag tog helt enkelt tag i städningen redan idag när jag ändå var på G. Kände att det var lika bra så jag tvättade en tvättmaskin med svarta kläder, en maskin med sängkläderna och hängde ut täcken, kuddar och madrassen till sängen ute på altanen och där är de nu fortfarande och vädras. Kan behövas ibland för de blev ju inte allt för ofta när man bodde i lägenhet utan balkong på andra våningen direkt.
Sedan så började jag dammtorka och plocka undan disk och slog på en diskmaskin som nu precis blivit klar och sen rengjorde jag i toaletten och började dammsuga golvet där efter.
Nyss har jag skurat och efter att golvet har torkat så är jag helt klar med städningen som dessutom bara tog två timmar!
De var det verkligen värt kan jag lova för här luktar det nu hur gott som helst och är hur rent och fint som helst också. Dessutom så ska jag ju få sova i en renbäddad säng idag och nästan ingenting går ju upp mot de!
Känner mig faktiskt rätt så duktig och inte ett dugg bakis längre. Rätt så logiskt kanske med tanke på att klockan är 12 men ändå!
Nu ska jag ta mig en dusch!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0