:)

Fick sluta jobba redan 21.00 idag och det kan mina vänner kan jag tala om var rätt så skönt även om jag haft en bra dag.
Anledningen till de är för att jag även idag har haft världens huvudvärk hela dagen. Kanske är feber? Det hjälper ju bara ett tag med alvedon också så jag känner mig gode less.
Jag har hämtat hem mat från big boy iallafall som jag sitter och äter nu också ska jag kolla nått avsnitt andra avenyn och ladda hem nån bra ljudbok som jag kan lyssna på i sängen när jag ska sova. Mycket mys ju!
Förutom detta så har det inte hänt mycket idag. Jag han inte med banken så det blir att besöka den imorgon istället men det funkar ju lika bra!
Ha det fint allihopa.

Gammal bild tagen för 3.5 år sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0