hemma!

Heeej!
Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit i Luleå över en natt och fy tusan så roligt vi haft det!
Igår var vi hemma hos Lena hela kvällen lång, kollade filmer och hade allmänt roligt och idag så har vi varit runt lite överallt med bilen och stannade avslutningsvis upp på storheden och åt på max. Mumms!
Dom berättade ju även för mig att dom ska fara utomlands så jag funderade starkt på att hoppa ner i deras resväska och följa med dom imorgon. Hade ju inte varit fel.. Men nej, det får vänta för det har jag minsann inte tid med nu egetligen med allt med huset, jobb osv. Bättre att samla ihop rikligt med pengar och sedan åka istället. Mer värt egentligen!
Nu ska jag hjälpa till lite här hemma men har otroligt ont i magen så det blir att ta det lugnt.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0