Kul liv.

Hellooo!
Nu har jag hunnit vara på stan med Linda och kollat runt i några affärer i gallerian bara eftersom att det är de enda som har öppet i Pitestad på Söndagar. Vi fikade även där då också så jag köpte mig en räkmacka som jag oftast gör när jag tar en fika. Gott och lagomt till lunch!
Sedan jag kommit hem så har jag hunnit bädda sängen, dammtorkat, tagit tag i all disk och satt i diskmaskinen samt diskat alla pannor, dammat av mattor och dammsugit i huset. Jag har vädrat under hela tiden jag städat, vilket jag gör fortfarande för det blir så oerhört varmt på sommaren så man nästintill kvävs.
Nu ser det då fint och fräscht ut här inne iallafall men jag har fortfarande att skura kvar men det går ju rätt så fort ändå sedan så kan främmandet få komma hit om dom vill.
Jennie, Linda och Adrian ska nämligen komma hit och hälsa på och då vill man ju att det ska se fint ut såklart. Helst eftersom att Jennie kommer hit och kollar för första gången idag!:)
Hade däremot tagit fel, Johannes far iväg och jobbar nu och jag som trodde att han var ledig men tji fick jag.
Jag får allt vara ensamen hemma idag också.. Kul liv!

Linda försöker äta upp min räkmacka men hon fick inte ens smaka så hon köpte en egen. Mohaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0