Måndag

Hejhej!
Man kanske ska blogga idag då och berätta litegrann om de senaste dagarna för de var ju faktiskt några dagar sedan sist jag skrev.
I Fredags så var jag och Bella ut på 1906, jag tog det väldigt lugnt där inne och drack endast en öl och vi träffade inte bara varandra där inne såklart utan en hel del kända ansikten och det visade sig bli en jätte fin och bra kväll.
På Lördan så började jag jobba klockan 14 först på Järnspisen en timme och sedan for jag och Marlena vidare till Gästgivarn i Öjebyn och jobbade på bröllop. Sååå kul men sent var de för vi var nämligen inte hemma förens efter klockan 4 på Söndag maorgon.
Igår så sov jag inte många timmar utan endast 5 och åkte vidare till mamma och pappa och hälsade på dom eftersom att dom kom hem från Italien i Lördags och därefter så for jag och Johannes och hämtade hem mat från ängeln och jag tog bilen vidare till Luleå och hälsade på Lena.
Nu har jag ganska precis kommit hem från mormor som jag svängde förbi och stannade hos i lite över en timme och där möttes jag av en liten lurvig vovve som så glatt hoppade omkring hos henne.
Mormor blev nämligen med hund igår, det var väl på tiden! 
Ttrött är jag också eftersom att jag inte har sovit mycket inatt heller men nu är det bara att äta upp maten och fara vidare på möte på banken och fint väder är de ju ute så kanske man borde hålla sig utanför huset då?
Kanske fara ut med båten? Kanske fiska? Kanske bada?
Ja, det finns mycket att hitta på när vädret tillåter!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0