Måndag

Hejhej!
Idag så har jag fått sova ut, precis som jag ville och det avr underbart skönt.
Det har varit dålift väder största delen av dagen, inte regnat men ändå varit molnigt och aningen kyligt så jag bestämde mig för att fara vidare till banken och sen gå på stan ett tag vilket jag gjorde.
Jag står också i valet och kvalet om jag ska köpa Pdol biljett eller inte.. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, jag har ingen aning för förra året var det ju ingen hit direkt när jag jobbade varje dag och det gör jag ju även detta år.
Jag börjar dock inte förens vid 16 och slutar 5 timmar senare klockan 21 så man får ju sova ut och det är heller inte så speciellt långa pass jag jobbar så de blir nog hur jag än vrider och vänder på de mycket bättre i år ändå!
Jag valde att inte köpa en bljett på stan iallafall men kanske jag beställer hem en från internet.
Efter att jag gått på stan iallafall så for jag till havsbadet och hälsade på mamma och pappa som inte ens var där när jag kom utan var och handlade på coop så det blev ingen lång vistelse direkt.
Nu har jag kommit hem igen och Johannes sitter och äter och sen ska han iväg och jobba.
Jag ska därför fara till Bella och först färga hennes hår och sen ska vi fara på Kalles ikväll och ta nån öl.
Tror det blir en bra kväll detta!

Ingen aning vad som hände där på fönstret. Är iallafall inget rött där i verkligheten men jag gissar på att det var datorn som gjort någonting med bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0