Natti!

Hejhej!
Kom hem för ett tag sedan efter att ha jobbat i hela 14 timmar och gu så kul vi haft, vilket drag och vilken stämmning. Jag längtar nästan tills nästa Lördag när vi ska hålla i nästa bröllop om de nu inte vore så att jag ju faktiskt jobbar från Tisdag till Lördag till veckan så lär nog vara rätt så slut när Lördagen kommer. Menmen, det var ju faktiskt kul som sagt och många timmar får man jobba men fort går tiden när man har roligt som man brukar säga.
Det har då varit skönt med en vit helg också måste jag säga för har varit så grymt trött och inte alls sugen på nå party trots att mina vänner har peppat mig till de. Nejnej, ibland måste man ju faktiskt ta det lugnt, även om jag inte är den som är den. Brukar ju vanligtvis vara en bra partyprisse när helgen närmar sig men inte denna helg!
Imorgon och på Måndag är jag förövrigt leeeedig. Woho, vad jag ska sova och ta det lugnt. Det gäller att ta vara på sina lediga dagar för nu under sommarn är dom inte många.
Nåjaa, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för nu blev jag genast tröttare.
Godnatt kära ni.♥

Innan jag klippte mig och färgade håret.Trivs sååå mycket bättre i min nuvarande hårfärg och frisyr. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0