Onsdag

Hejhej!
NU har jag kommit hem igen där vid 13-tiden till Pite och då for jag direkt till coop och hämtade ut mitt paket från Lyko som kom igår och sen åkte jag iväg till mamma och gav hennes present.
Hon fick Shampoo, Balsam och en hårborste från märket schwarzkopf för torrt och skadat hår.
Eftersom att mamma brukar bleka slingor i sitt hår och det nu är sommar och hon solar rätt så mycket så skadar det ju håret och jag tyckte därmed att det skulle vara passande och nöjd blev hon så det var ju tur.
Nu har jag kommit hem till Johannes igen och jag har varit hemma i en timme och börjar inte jobba förens 16.00 så vi hinner ju träffas ett tag innan jag börjar jobba och han ska iväg och jobba natt.
Han har lagat middag till oss nu, spaghetti och köttfärssås och jag håller på att svälta ihjäl nu känns de som så det ska bli gott!
Ha en fin Onsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0