Pdol

Hemma igen efter en natt på havsbadet och härre vad mycket folk det var på trapper igår. Det var så varmt så man knappt kunde andas där inne.
Hur som helst så hade jag en jätte bra kväll som alltid på havsbadet!
Idag är det kissväder ute, regnar som bara den och jag är så less att vakna upp till regnväder. Fy tusan så trist!
Idag börjar ju pdol veckan också men jag har efter inte så många om och men bestämt mig för att INTE köpa någon biljett i år. Det kommer ändå säkert att vara dåligt väder under hela veckan och då är det ju ingen hit att gå runt där direkt och sen så jobbar jag ju som ni vet.
Jag hade iallafall tänkt fara dit ikväll då det är gratis om jag får med mig Johannes men jag tror då det iallafall för han är ledig. DOm säljer ju trotsallt langos där!! De är hur gott som helst :)

Under Piteå dansar och ler för ett år sedan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0