Söndag!

Hejhej!
Idag vaknade jag för några timmar sedan, trött som bara den med inte alls särskilt många timmars sömn. Men nu känner jag mig ändå någolunda pigg iallafall!
Snart blir det att börja göra sig klar och fara in till stan för att fika med Linda och Adrian och ikväll blir det ännu en lugn kväll men denna kväll slipper jag vara ensam iallafall eftersom att Johannes är ledig.
Då blir det att kanske köpa hem bingolotter, eller kanske gå på bio och se senaste ice age filmen? En fet godispåse och chipspåse ska jag då iallafall köpa och där med basta!
Kollade precis mitt schema också i brist på annat och till veckan då jag jobbar mellan Tisdag och Lördag jobbar jag hela 44 timmar sammanlagt. Inte illa kan jag tycka! Hel nöjd.
Nu ska jag göra mig klar och slå på nå musik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0