Tisdag

Hej och hallå från Luleå!
Har nu varit här sedan i Söndags men var hem en snabbis igår och var förbi banken på ärende sedan for jag hem och träffade Johannes innan jag åkte tillbaka igen.
Har det himla trevligt här kan jag lova men imorgon kallar jobb och måsten så då ska jag börja bege mig hemåt igen och stanna där ett tag för jag jobbar nämligen ändå till på Lördag.
Igår så hade vi filmkväll, gick på långrpromenad och åt gott på kvällen. Idag så har vi varit iväg och badat å solat på Aronsbadet där vi sålart var i några timmar och sedan for vi och handlade på Ica kvantum.
Med oss hem så har vi en massa gott eftersom att vi nu snart ska grilla och sedan ha kubb och spelkväll. Kommer bli oerhört roligt och fint väder har vi ju också. Älskar det!
Nu ska jag allt förflytta mig från datorn och sen behöver jag duscha också eftersom att vi har badat i klor.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0