Tisdag

Heei!
Min tredje lediga dag denna veckan har spenderats på arbetsförmedligen, på kvartersbageriet, på stan, med Matilda, med Linda och med Johannes.
Jag har även fått käka de tre första jordgubbarna som kommit i vårt jordgubbsland och dom smakade gudomligt gott.
Fint väder har vi också haft, hela dagen lång men jag har ju oturen att lätt få huvudvärk om jag dricker lite- vilket jag gjort idag och var därför tvungen att lägga mig och vila ett tag.¨
Fick och vilade där vid 17-tiden och vaknade vid 19-tiden så det blev inge jätte lång powernap och eftersom att den var välbehövlig och solen fortfarande skiner så gjorde de inte så mycket.

Nej Linda, du behöver inte se ut sådär för att du inte får smaka på min macka denna dag heller, du har din egen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0