Tisdag

Hello!
NU har jag jobbat färdigt för idag och hela 9 timmar och 15 minuter senare så känner jag att tiden har gått enormt fort och jag kunde ju utan tvekan ha jobbat några timmar längre för dagen har gått så kopiöst fort!! Kan ju förstås ha något att göra med att jag jobbade 14 timmar i Lördags och nu helt plötsligt "bara" 9, men ändå. Har ju verkligen haft saker att göra hela dagen så den har bara flygit förbi.
Jag jobbar ju imorgon också fast från 15.00 så jag ska snart gå och lägga mig så jag hinner med någonting imorgon också innan jag ska fara iväg.
Hörde ju föresten att det skulle vara dåligt väder hela veckan fram till Söndag men det tyckte jag som ska jobba hela veckan fram till Söndag mest var bra och skönt. Då slipper jag ju ha ångest över att jag missar alla fina dagar då jag istället hade kunnat vara ute i värmen och sola. Så jag är nöjd och glad!
Nästa vecka ´kan det däremot få vara fint väder för då jobbar jag bara Onsdag, Fredag och Lördag å under dom dagarna så börjar jag inte förens kl 16 varje dag!:)
hoppas,hoppas!
Nu ska jag kolla lite andra avenyn och sen sooooova!
Godnatt.♥

Några bilder på mina brorsbarn. Så jäääkla SÖTA!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0