Torsdag

Förstår mig inte riktigt på mig själv.. Nu när jag ju faktist får sova så sover jag inte och när jag dessutom varit uppe till 4 imorse så var det ingen höjdare att stiga upp 10.30- de kan jag lova er.
Jag behöver i vanliga fall omkring 8 timmars sömn, lite som en tonåring men jag mår bäst av de. Annars kan jag få hucudvärk, bli på dåligt humör och visevärse.
Har tänkt lägga mig bredvid Johannes som har jobbat natt och fortfarande sover ett tag för jag har nämligen gjort de mesta som behöver göras här hemma som tillexempel plockat ur diskmaskinen och satt i ny disk, städat undan i köket, samlat ihop all smutstvätt och gått ner med det till källaren och slagit på en svart maskin.
Det är ju liksom bara att vänta på att den tvättmaskinen blir kvar som återstår och sedan hänga den och slå på en ny.
Jag ska renbädda i sängen idag också så inte Johannes som jobbar natt men åtminstone jag får sova i en renbäddad säng inatt.
Förövrigt så ska jag till havsbadet ikväll, mamma och pappa står där med husvagnen så tänkte fara dit och hälsa på dom.
Vi har ju tyvärr inte världens finaste väder idag men inge regn än så länge så kanske solen tittar fram ikväll om vi har tur!
Ha en fin dag.

Lite mer bilder från mina dagar i Luleå. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0