Torsdag

Hejhej!
Somnade sent igår som vanligt och vaknade 13.30 av att väckarklockan ringde men de gjorde då ingenting för idag är det världens kissväder ändå så!
Dock så hade jag behövt fara på banken idag, mitt kort fungerar nämligen inte och jag har ingen som helst aning om varför så jag måste fara dit och höra med dom vad det är som händer så får dom ordna de. Men jag tänkte fara dit imorgon istället. Behöver ändå inte kortet idag och jag börjar jobba på 30 min så de blir lite stressigt.
Kan ni föresten tänka er att det ju är Fredag imorgon? Inte då jag.. Men jag kommer ju inte märka av helgen särskilt mycket eftersom att jag kommer att jobba mellan 16-23 imorgon och 14-04 på Lördag.
Men på Lördag är det ju bröllop och det var så fantastiskt kul att jobba på så jag är nöjd ändå och jag känar ju pengar istället för att slösa dom som man för de mesta gör under lediga helger.
Nu ska jag börja cykla till jobbet!
Ha det fint. :)

Åååh! jag vill verkligen åka utomlands!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0